S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Úvod » Elektrokola » Elektrifikace kola,Elektrosady » Elektrosada se středovým motorem Apache Power TS 250W baterie rámová


        

Elektrosada se středovým motorem Apache Power TS 250W baterie rámová

Doprava zdarma

Nedostupné

 

Dostupnost: Skladem u dodavatele dodání do týdne
Číslo produktu: APS0033
Naše cena:
26 990 Kč ( s DPH )
STŘEDOVÝ MOTOR TS 250
je určený pro montáž místo šlapacího středu. V motoru je integrovaná řídící jednotka, snímač točivého momentu (síly šlapání) a snímač šlapání (PAS sensor).

Z motoru jsou vyvedeny kabely s konektory pro připojení snímače rychlosti, baterie a displeje. K motoru je instalován převodník o velikost 42 zubů.



Pro úspěšnou montáž středového motoru na rám jízdního kola je důležité, aby byl v oblasti šlapacího středu dostatek prostoru pro samotný motor a to především směrem k zadní stavbě rámu.

Středový motor vyžaduje volný prostor ve vzdálenosti X=65 mm od osy šlapacího středu na úrovni hrany středové. (viz. obrázek)

Zadní stavba u některých rámů je příliš vychýlená do strany a tělo motoru se o ni opře dříve, než o středovou mufnu. V takovém případě je třeba trubku zadní stavby deformovat tak, aby se motor opřel o hranu středové mufny.

LCD displej

Součástí balení je multifunkční LCD displej s odděleným ovladačem. Prostřednictvím displeje lze měnit režim asistence v rozsahu OFF-ECO-TOUR-SPEED-TURBO. Displej nabízí funkci asistenta chůze a možnost podsvícení.

Vedle toho nabízí také funkce cyklopočítače s ukazatelem okamžité a průměrné rychlosti, ujeté vzdálenosti (výlet / celkové) a času jízdy.
Snímač rychlosti

Nastavitelný snímač rychlosti je určený pro montáž na zadní rámovou stavbu.
RÁMOVÁ BATERIE
Baterie Apache Power jsou osazeny velmi kvalitními Li-Ion (lithium-iontovými) články Samsung 26F. Výstupní napětí baterie je 36V a maximální vybíjecí proud 15A (nárazově až 18Ah).

Rámová baterie je vybavena USB zásuvkou s výstupním napětím 5V.

Rámová baterie se instaluje na spodní rámovou trubku pomocí hliníkového držáku, který se připevní do závitů košíku lahve. Držák je dodáván společně s baterií a jeho součástí je vývod s konektorem pro zapojení středového motoru.

Pro montáž rámové baterie je požadován minimální prostor uvnitř rámu jízdního kola:

1) Spodní závit pro montáž baterie by měl být vzdálen alespoň 180 mm od spoje mezi sedlovou a spodní rámovou trubkou.
2) Prostor mezi spodní a horní rámovou trubkou ve vzdálenosti 175 mm od spodního závitu musí být alespoň 130 mm, aby bylo možné baterii vyjmout z držáku.

Pro přesné změření prostoru pro umístění rámové baterie doporučujeme použít šablonu v měřítku 1:1, kterou si můžete stáhnout zde.

Pro zvětšení klikněte na obrázek.
KapacitaDojezd*Hmotnost
10,4 Ah (375 Wh) 50 – 80 km 2,3 kg
13 Ah (468 Wh) 70 – 110 km 2,8 kg
14,5 Ah (522 Wh) 80 – 130 km 2,8 kg

* Informace o dojezdu je pouze orientační, záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují dojezd na jedno nabití baterie.

STŘEDOVÝ MOTOR TS 250W

Středový pohon elektrokola nabízí vysoký výkon a výborné jízdní vlastnosti pro sportovní i rekreační elektro-cyklistiku. Instalace středového motoru je velmi jednoduchá a rychlá. Motor se instaluje do rámu místo šlapacího středu a díky svému umístění je elektrokolo ideálně vyvážené a těžiště je posazené velmi nízko, což má pozitivní vliv na jízdní vlastnosti. V motoru je integrovaná řídící jednotka a snímač točivého momentu (síly šlapání) a snímač šlapání (PAS sensor). S motorem je dodáván převodník o velikosti 42 zubů.

Díky integrovanému snímači točivého momentu motor reaguje na sílu šlapání a podle toho reguluje svůj výkon. Tzn. čím větší silou šlapete (např. do kopce), tím větší silou Vám pomáhá. Pokud naopak jedete volně po rovině, asistence motoru je nižší. Tento systém je tak lepší pro optimální nastavení výkonu motoru a snížení spotřeby energie.

Z motoru jsou vyvedeny kabely s vodotěsnými konektory pro připojení snímače rychlosti, baterie, displeje a brzdových pák.

Důležité instrukce pro montáž motoru:
Jen pro vestavnou šířku (středovou mufnu) 68 mm.
Pro úspěšnou montáž středového motoru na rám jízdního kola je důležité, aby byl v oblasti šlapacího středu dostatek prostoru pro samotný motor a to především směrem k zadní stavbě rámu.

Středový motor vyžaduje volný prostor ve vzdálenosti X=65 mm od osy šlapacího středu na úrovni hrany středové mufny. (viz. obrázek)

Zadní stavba u některých rámů je příliš vychýlená do strany a tělo motoru se o ni opře dříve, než o středovou mufnu. V takovém případě je třeba trubku zadní stavby deformovat tak, aby se motor opřel o hranu středové mufny.

Technické parametry:
Napětí: 36V
Výkon: 250W (max. 5000W)
Točivý moment (síla) 50 Nm
Dojezd: až 100 km (dle typu baterie a dalších faktorů ovlivňujících spotřebu energie)

LCD displej
Součástí motoru je multifunkčním LCD displej s odděleným ovladačem nabízející tyto funkce:
- volba 4 režimů asistence + režim bez asistence,
- ukazatel stavu baterie,
- podsvícení displeje,
- funkce cyklopočítače (aktuální a průměrná rychlost, ujetá vzdálenost
- výlet / celkově, čas jízdy),
- dálkové ovládání palcem u gripu řidítek.

Displej se propojí s motorem prostřednictvím přiloženého EB-BUS kabelu.

Snímač rychlosti
Nastavitelný snímač rychlosti je určený pro montáž na zadní rámovou stavbu.

Obsah balení:
- středový motor
- převodník 42 zubů s krytem
- pravá a levá klika + šrouby
- displej s odděleným ovladačem
- snímač rychlosti
- magnet
- EB-BUS kabel
- instalační materiál (pojistní plát, pojistní díly k rámu, pojistné matice M33, šrouby)
- baterii
- držák baterie nebo nosič
- nabíječku baterie

Značka: Bafang
Umístění: střed
YTQ2NjAy